۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸

استاندار بوشهر:

سهم استان بوشهر از تسهیلات واحدهای صنعتی و تولیدی افزایش یابد

سهم استان بوشهر از تسهیلات واحدهای صنعتی و تولیدی افزایش یابد

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: سهم استان بوشهر از تسهیلات واحدهای صنعتی و تولیدی افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری صبح پنجشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش تولید است و باید از تولیدکنندگان حمایت مناسبی را داشته باشیم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی و تلاش صورت گرفته برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر، بیان کرد: این منطقه شرایط خوبی برای حضور سرمایه‌گذاران است و زیرساخت‌های لازم برای این منطقه باید ایجاد شود و خوراک مورد نیاز آن تامین شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نقش بسیار مهمی در رفع مشکلات و تامین نیازهای واحدهای صنعتی و تولیدی دارد و باید اختیارات مناسبی در اختیار این کارگروه در استان‌ها قرار بگیرد.

وی به محدودیت‌های اختیارات بانک‌ها، تامین اجتماعی و دارایی در استان‌ها اشاره کرد و ادامه داد: باید مقررات به گونه‌ای تغییر یابد که برخی از امور به استان واگذار شود و شاهد تسهیل در امور تولیدی و صنعتی باشیم.

سالاری خواستار تلاش ویژه برای ایجاد شرایط مناسب برای بهبود وضعیت تولید شد و افزود: در سال های گذشته با توجه به مشکلاتی که وجود داشت، بخش تولید نتوانست به خوبی عمل کند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین مشکلات واحدهای تولیدی در حوزه پرداختی‌های بیمه تامین اجتماعی، مالیات و تقسیط تسهیلات آن‌ها است، گفت: اصلاح مقررات زمینه را برای بهبود وضعیت رسیدگی به مشکلات این واحدها فراهم می‌سازد.

استاندار بوشهر با اشاره به ابلاغ ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای حل مشکلات واحدهای تولیدی در سال جاری، تصریح کرد: باید سهم استان بوشهر از این تسهیلات افزایش یابد.

کد خبر 2979215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha